קורס טייס
 מסוקים
Helicopter_Icon.png

Hillsboro Heli Academy  מאמנת טייסי מסוקים באורוגון שבצפון מערב ארצות הברית מאז שנת 1980. אנו מאמנים את טייסינו בהתאם לדרישות מינהל התעופה הפדרלי (FAA) במסגרת תקנות 141. ויזת F-1 שלנו מאפשרת לתלמידנו לעבוד כטייסים ותוך כדי לצבור שעות טיסה בארצות הברית במשך שנתיים מרגע סיום הלימודים.

השילוב של לימודי הטיסה האיכותיים באקדמיה יחד עם אישור העבודה הופך את  Hillsboro Heli Academy לבית הספר האידיאלי עבורכם. ישנה אפשרות להשלים את תוכנית הטייס המקצועית שלנו תוך 12 עד 18 חודשים.

במידה והינכם בעלי ניסיון בטיסה, אנו נשמח להכין עבורכם תכנית אימונים פרטנית.

TURN YOUR DREAM INTO A CAREER

הזדמנויות עבודה נהדרות מחכות לכם!

תוכנית האימונים שלנו ובוגרינו מוכרים ומוערכים בקרב טייסים וחברות מסוקים ברחבי העולם. לאחר סיום לימודי הטיסה ישנם מספר רב של אפשריות בהם תוכלו לעבוד:

  • מסוקי עזרה ראשונה 

  • חיפוש והצלה

  • סיורים

  • תמיכת אסדות נפט וגז

  • הובלת VIP

  • כיבוי אש

  • הפקת סרטים

  • ועוד הרבה..

תכנון קריירה

הטסת מסוק היא חלומם של רבים מאיתנו

כדי להתקבל לעבודה בענף התעופה, חשוב שיהיו לכם מוניטין טוב, כל האישורים הנדרשים ומספיק שעות טיסה.

עם סיום לימודיכם, תוכלו להישאר בארצות הברית ולצבור שעות טיסה במשך שנתיים ולאחר מכן תוכלו להתקבל לעבודה בקלות כאשר ברשותכם 1200 - 1500 שעות טיסה ואף לקבל שכר עבור עבודתכם.

מכיוון שרישיון הטייס המסחרי האמריקאי אינו מוכר בישראל, יהא עליכם להמיר את הרישיונות האמריקאיים ברשיונות הישראלים.

אנו כמובן נשמח לעזור לכם בכל הנדרש.

רבים מבוגרינו באירופה עובדים כטייסי חילוץ או כטייסים של אסדות קידוח, עם זאת, חלק מבוגרינו נשארים לעבוד בארצות הברית.

רישיון הטייס הפרטי (PPL) הוא הצעד הראשון בדרככם להיות טייסים. במהלך הכשרתכם תלמדו לשלוט בבטחה במסוק, לנווט במרחב האווירי ולהטיס את המסוק בטיסות סולו ללא מדריך הטיסה.

במסגרת הרישיון הפרטי תלמדו את התיאוריה ואת כישורי הטיסה להטיס את המסוק בבטחה. במהלך 20-30 השעות הראשונות, מתרגלים תמרונים ונהלי חירום ולאחר מכן יש מבחן רמה.

במבחן הרמה בודק מדריך הטיסה את הידע ווכישורי הטיסה שלכם ולאחר שעברתם בהצלחה את המבחן אתם טסים טיסת סולו בפעם הראשונה.

בשלב השני, תבצעו מספר טיסות ניווט, תחילה עם ה- CFI שלכם ואז לבד. לאחר סיום שלב זה, תבצעו שוב תמרוני טיסה ואז תבצעו את המבחן הסופי שלכם עם בוחן מקצועי מטעם ה- FAA.

המבחן הסופי בארצות הברית מורכב ממבחן בכתב, מבחן בעל פה ומבחן מעשי.

PPL

רישיון-טייס פרטי

לאחר השלמת רישיון הטייס הפרטי, עליכם לצבור 100 שעות טיסה בהתאם לתקנות ה- FAA וזאת כדי לעמוד בדרישות רישיון הטייס המסחרי.

זה הזמן המושלם לעשות את קורס הגדר המכשירים אשר מאפשר לכם לטוס במזג אוויר גרוע ובתוך העננים. במהלך אימוני הגדר המכשירים תלמדו כיצד לטוס בעזרת המכשירים בלבד.

המשמעות היא, שהנכם טסים עם "מכשיר המגביל את הראיה", כך שלא תוכלו להביט החוצה מתא הטייס אלא רק לטוס בהתאם למכשירים.

 בשלב זה של האימונים עליכם לתכנן בערך 35 שעות טיסה/סימולטור וכן את זמן התיאוריה.

IFR

הגדרת מכשירים

במהלך אימוני הטייס המסחרי אתם תשפרו את כישורי הטיסה שלכם ותעמיקו את הידע שלכם בכל תחומי הנושא שנלמדו בעבר.

בשלב זה לומדים לנחות במקומות שלא הכרתם בעבר - בין אם בשדות תעופה, בחוף או במדבר. רישיון הטיס המסחרי מאפשר לטייס להטיס מסוקים תמורת שכר ולעבוד כטייס מקצועי בארצות הברית.

 

כדי שתוכלו לעבור את מבחני הרישיון המסחרי, עליכם לצבור 100 שעות טיסה כ- "מפקד טיסה". שעות אלה כוללות את כל טיסות הסולו שעברתם במהלך אימוני ה- PPL וכל שעות הטיסה לאחר הקורס הפרטי.

לאחר אימוני ה- IFR, עדיין יהיה עליכם  לצבור כ- 60 שעות טיסה כדי שתוכלו להשלים את הרישיון המסחרי. במהלך תקופה זו תוכלו לצבור ניסיון בטיסות שחוצות מדינות, לטוס ליד ההרים ולקחת חברים ומשפחה להרפתקת מסוקים.

COM

רישיון טייס מסחרי

רוב הטייסים מתחילים את דרכם כמדריכי טיסה. זו אחת העבודות הבודדות שאתם יכולים להתקבל אליהן עם שעות טיסה מועטות. במסגרת עבודה זו הינכם מלמדים סטודנטים וזה מאפשר לכם להעמיק את הכישורים והידע שלכם.

קיים ביקוש רב של מדריכי טיסה שסיימו את הכשרתם כמדריכי טיסה אצלנו ואנו מקבלים פניות רבות מבתי ספר לטיסה שרוצים להעסיק את בוגרינו.

לאחר ההכשרה המסחרית, תוכלו להתחיל בהכשרת מדריכי הטיסה, כלומר להדריך מדריכי טיסה באקדמיה שלנו. זהו אחד הקורסים המאתגרים ועליכם לעבוד קשה כדי לסיים את הקורס בהצלחה.

במהלך הכשרה זאת, לומדים תחילה חומר עיוני, תיאוריה, מלמדים את חברי הכיתה  ומעבירים משוב לחבריכם.

בתוך המסוק, אתם לומדים לטוס מהמושב השמאלי וזאת תוך כדי שהנכם מלמדים וטסים בו זמנית.

כדי לעבוד כמדריכי טיסה ברובינסון R22, עליכם להיות בעלי 200 שעות טיסה במסוק ו-50 שעות טיסה ב- R22.

CFI

רשיון מדריך טיסה

LET YOUR DREAMS TAKE FLIGHT

עלות ההדרכה

לפני שבוחרים את בית הספר לטיסה המתאים, עליכם להשוות מספר פרטים בין בתי הספר השונים.

עלות הלימודים ממלאת תפקיד חשוב בחיפוש אחר בית הספר המתאים עבורכם, אולם יחד עם זאת עליכם לקחת בחשבון מה אתם מקבלים עבור כספכם ומהו יוקר המחיה באזור בו תבחרו ללמוד.

לדוגמא, בתי ספר קטנים רבים מציעים רק את ויזת M-1 במקום את ויזת ה- F-1. כך שלא תוכלו לעבוד בארצות הברית לאחר סיום לימודיכם.

עובדה זו הינה חשובה שכן היא תוביל לעלויות נוספות כאשר אתם נדרשים לצבור שעות טיסה שתצטרכו לשלם עליהן מכספכם.

תוכנית הטייס המקצועית שלנו עולה בסביבות 82,000 $ והיא כוללת את אימוני הטיסה והשיעורים העיוניים.

לעלות זו, יהיה עליכם להוסיף את העלויות עבור הוצאות המחיה, עלות הוצאת ויזת עבודה, נסיעות וקורס הבטיחות של מסוק הרובינסון שהינכם חייבים לעבור כדי שתוכלו לעבוד על מסוק זה כמדריכי טיסה.

לקבלת מחיר מפורט יותר וכל מידע נוסף על בית הספר ועל הזדמנויות הקריירה שלנו בארצות הברית, אנא צרו איתנו קשר דרך דף יצירת הקשר!

המרת רישיונות ה- FAA

לטייסים רבים המסיימים את הכשרת הטייס שלהם בישראל ובאירופה יש בעיה למצוא עבודה כטייסים לאור העובדה שהם לא צברו שעות טיסה רבות. האקדמיה שלנו יכולה לעזור. אנו יוצרים תכניות אימונים פרטניות לטייסים עם רישיונות EASA או Transport Canada כדי לאפשר העברה מהירה וזולה לרישיון ה- FAA. הכשרה זו צריכה לארוך 6.5 חודשים לפחות כדי שתוכלו לפתוח את אשרות העבודה מסוג ה- CPT ו- OPT ולעבוד בארצות הברית בצורה חוקית.

למידע נוסף על התיאור וייעוץ חינם, אנא צרו איתנו קשר דרך דף יצירת הקשר שלנו.

מדוע אימוני טיסה בארצות הברית טובים יותר מאשר בישראל?

כדי להצליח כטייסים, תזדקקו לשעות טיסה רבות. מרבית העבודות בישראל דורשות לפחות 1000 שעות טיסה וכמעט שאי אפשר למצוא עבודה עם פחות שעות טיסה מדרישה זאת.

בארצות הברית לעומת זאת, יש המון הזדמנויות כמו הדרכת טיסה, טיסות סיור, טיסות חקלאות, או אפילו עבודות שירות, שגם טייסים שעוד לא הגיעו ל-1,000 שעות יוכלו להתקבל אליהן.

האקדמיה שלנו, מציעה ויזת עבודה  F-1 המאפשרת לבוגרינו לעבוד עד שנתיים לאחר סיום הכשרתם. במהלך תקופה זו, טייסים יכולים לטוס עד 1200-1500 שעות, מה שישפר את סיכוייהם להתקבל לעבודה בישראל באופן משמעותי. עם זאת חשוב לזכור כייהא עליכם להמיר את רישיון הטייס שלכם ל- Civil Aviation Authority of Israel (רתא) כדי שתוכלו לעבוד בישראל.

HA_025.jpg
HAA_RW_CFI-Student_06.jpg

מדוע לבחור Hillsboro Heli Academy?

אנו ממוקמים בצפון מערב האוקיאנוס השקט, בין סיאטל לסן פרנסיסקו, בחוף המערבי של ארצות הברית. מזג האוויר והטופוגרפיה המגוונים שלנו מאפשרים לתלמידים שלנו ללמוד לטוס בסביבה מאתגרת שבונה לא רק מיומנויות טיסה, אלא גם הבנה טובה של קבלת החלטות אווירונאוטיות.

באזורינו, מאות שדות תעופה, גישות מכשירים והיכולת לתרגל נחיתות מחוץ לשדה תעופה בכל אורגון ובוושינגטון.

התלמידים שלנו מתאמנים כיצד לטוס בעולם האמיתי מדי יום.

בתי ספר אחרים מגבילים את הכשרתם לאזורי תרגול קטנים ולאתרי נחיתה מחוץ לשדה התעופה. עבורנו חשוב להכין את הטייסים שלנו ככל האפשר לעולם המסוקים המאתגר, ולכן אנו משתמשים במגוון עצום של נקודות נחיתה מאיים קטנים בנהר לכבישי יער ועד לנחיתה בראש ההר.

ענייני בטיחות!

האקדמיה להילסבורו היא הראשונה ברחבי העולם הפועלת תחת תקנות 141 ושקיבלה את ההסמכה "סטנדרט בינלאומי לתפעולי מטוסים עסקיים" (IS / BAO). הסמכה זו מעידה על המחוייבות שלנו לבטיחות ועל מערכת ניהול הבטיחות שלנו, המשמשת לחינוך טייסים ולתפעול בטוח של המטוסים.

HA_023.jpg
HAA_ground_232.jpg

Hillsboro Aero Academy ידועה בכל רחבי העולם

 

בוגרי בית הספר ידועים ומוערכים בענף התעופה.

מאז שנת 1980 בית הספר הכשיר למעלה מאלפי טייסים, העובדים בחברות תעופה ובחברות מטען ברחבי העולם.

ל- HAA יש מספר רב של שיתופי פעולה עם חברות תעופה ועם חברות אחרות המעריכות את איכות בוגרינו. חלקם פתוחים לסטודנטים המגיעים אלינו מרחבי העולם.

כדי לעזור לבוגרינו למצוא עבודה פתחנו קבוצה ב- Facebook  

שפתוחה לסטודנטים ובוגרי בית ספר על מנת שיוכלו לעזור אחד לשני במציאת עבודה ולספק מקום לשאול שאלות ועזרה הדדית. קבוצה זו היא ממש קהילה של טייסים שעוזרים אחד לשני.

TURN YOUR DREAM INTO A CAREER